Helgen

Sitter just nu i en ishockeyhall och kollar på match så jag tänkte att jag kunde passa på och blogga! Btw det har varit så himla fint väder de senaste dagarna nästan som det var vår! 
Tänkte i alla fall berätta lite om helgen;

Fredags:
Idrottsdag med skolan. Vi åkte till Romme en heldag med skolan för skidåkning! Det var en väldigt rolig dag och var riktgt trött när jag kom hem! 

Lördags:
Vi åkte in till stan för lite shopping inne i Gallerian och åt lunch. Efter det åkte jag och mamma till Enskede, tog en fika och kollade i lite affärer. Senare på kvällen åkte vi till Christina för Mellomys och middag! Supertrevligt!! 

Söndags
Soov uuut till klockan 11 och åt en mini brunch. Sedan åkte vi ut till Vaxholm för lunch, vi åt på Gateu och tog som vanligt min favoritmacka, ostfralla med brie, salami och paprika. Mums! 
Sedan var det massa plugg hela eftermiddagen.... 

Så såhär såg min helg ut! Ny vecka och måndag idag. Vad har jag gjort idag då?

Skolan började kl 10 och slutade runt 3 tiden. Efter det åkte jag hem till Vendela! Vi hade inte setts på jättelänge så det var verkligen jättemysigt och roligt! Vi åt mellis, pratade massor, såg på filmen "Dear John" rekommenderar verkligen filmen! Vi hann inte se klart den men jag har sett den flera gånger! Sen åt vi middag och nu kollar jag på en hockeymatch. Lång men rolig dag! Kommer nog somna gott sen...
Kram och godnatt!




Gateus ostfralla med brie, salami och paprika//Blå himmel! Vackra Vaxholm!//Solen sken hela dagen!//Vaxholm//Snööö!


Allmänt | |
Upp