Inne och utelistan

Nu tycker jag att det var aldelles för länge sen jag gjorde en "inne och utelista", så nu kommer en ny lista!
 
 
1. Svart hatt 
 
 
Jag klickade hem en snygg svart hatt för inte så längesen från H&M, har helt glömt att visa den... Måste göra det! Har andvänt den mycket och tycker att de är sjukt snygga och passar till allt! 
 
2. Pasteller 
 
 
 
Visst tänker man mycket på våren när man ser pasteller? Rosa, blå, grönt... Ser så fräscht ut! Nelly har fått in väldigt snygga pasteller! 
 
 
3. Mönstrade träningskläder
 
 
 
 
 
Det har blivit otroligt populärt med mönstrade träningskläder, H&M har ett riktigt snyggt utbud med träningskläder tycker jag. 


1.  Victoria Secret bodymist
 
 
Nej, bara nej. Haha! De var så otroligt populära för ett år sen, och man såg fram emot att man skulle åka utomlands och till flygplatser för det var där dom fanns då. Sen började Sverige få in dom och det var fortfarande väldigt hypat, på olika butiker och hos olika frisörsalonger, men nu har de tagit in de hos COOP och ICA... 
 
2. Sveriges väder 
 
Nej, nu tycker jag att all snö kan försvinna, det har försvunnit väldigt mycket, men all snö ska bort! Vill att träden ska blomma och att det ska vara +12 ute! 
 
 
 
Allmänt | |
Upp