Mysig dag!

Hej bloggen! 

Vilken mysig Lördag jag hade! Vaknade runt 10 och åt frukost. Sen åkte vi in till stan för lunch och lite shopping! Köpte två grejer inne på Hollister, en (?) grå hoodie/tjocktröja och ett par matchande gråa mjukisbyxor! Nöjd! Sen åt vi lunch inne i stan! Efter det åkte jag hem och sen åkte jag och mamma ut till Enskede och kollade i lite småbutiker och fikade på ett mysigt bageri, åt en smarrig chokladbollar och drack juice, mums! 
Lite senare åkte vi till Christina och kollade på Mello! Och det var väldigt bra i början eftersom Molly var bäst!!! Resten tyckte jag var tråkiga (programledarna också...) men Eric Saade var också bra. Men vaaad hände vid omröstningen??? Molly, Molly åker ut...? Alltså va? Jag trodde hon skulle vinna hela jäkla Melodifestivalen! 

....

Här är i alla fall lite blider från dagen



På Enskede bageri, så gott!!//Tiden går så fort! Nästa vecka lämnar Essie oss för nya äventyr... :-((( // Mellogodis, jag älskar svenskt godis! 
Allmänt | |
Upp