Senaste dagarna

Hej! Hej! Och hej!

Har inte bloggat sen i torsdags och ja, uppdateringen har verkligen inte varit bra. Har haft så mycket att göra och bloggen har hamnat lite åt sidan... 
Men nu så! Det var alla hjärtans dag i lördags! Hade ni en mysig dag med pojkvännen/flickvännen, bästavännen eller familjen? Jag och min familj var ute i Djursholm och åt en väldigt god lunch! Jag åt rimmad lax med dillstuvad potatis. Mums! 

Annars har jag baaaara pluggat nästan hela helgen, och i söndags åkte våran lilla kattunge Essie till nya familjen (som vi också känner!). Var lite ledsen... Men jag vet att hon kommer ha det bra, det är det viktigaste. 

Idag i alla fall är det Fettistisdagen! Planen var egentligen att jag och några andra tjejer i klassen skulle åka till Tössebageriet där de säljer semelwraps. Men vi åkte inte dit, + jag har hört att det är långa köer och de säljer nästan (!!!) 3000 semelwrapsmamma per dag?! Mamma var snäll och stannade och köpte semlor påväg hem. Så jag ska aldelles strax äta en semla! Ääälskar s    emlor! 
Den goda rimmade laxen!
Kram 
Allmänt | |
Upp